Wednesday 17 August 2022

 මම දැන් 32 හැවිරිදි කාන්තාවක්, විවාහක, එක්සත් ජනපදයේ මෘදුකාංග ඉංජිනේරුවෙකු ලෙස සේවය කරමි. මම මුලින් ශ්‍රී ලංකාවේ ගාල්ලේ වෙමි. මම ඉගෙන ගත්තේ ගාල්ලේ ප්‍රධාන පාසලක. මගේ දෙමවුපියන් දෙදෙනාම රැකියාවල නිරත වූ අතර ළමයින්ට ශාරීරිකව දඬුවම් කිරීම විශ්වාස නොකළ නවීන දෙමාපියන් වූහ. මගේ සහෝදරිය සහ මම සතුටින් හැදී වැඩුණු අතර තරුණ වියේදී බොහෝ සුඛෝපභෝගී භාණ්ඩ ලබා දුන්නා. නංගි ඉගෙනීමට දක්‍ෂ වුණාට මම ඉගෙන ගත්තේ නැහැ. පාසල් වේලාවෙන් පසු ශාස්ත්‍රීය සම්බන්ධ ඕනෑම වැඩක් කිරීමට මම අකමැති විය. මම ඉස්කෝලේ වැඩිපුරම ආස කළේ ක්‍රීඩාවට. පාසලේ මා එක් වරක් හෝ සහභාගි නොවූ ක්‍රීඩාවක් නැති තරම්ය. පාසල් විභාගවලදී සාමාන්‍ය මට්ටමින් අඩුවෙන් සිටියත් මගේ ක්‍රීඩා කටයුතු නිසා ගුරුවරුන් අතරත් සිසුන් අතරත් මම ජනප්‍රිය වුණා. ඇත්තටම මම ඉස්කෝලේ ගිය අවුරුදු දෙකේ ඉස්කෝලේ ශිෂ්‍ය නායකයෙක් කළේ මගේ ජනප්‍රියත්වය නිසා.


ඇත්ත වශයෙන්ම, මට විශ්ව විද්‍යාලයකට ඇතුළත් වීමට හොඳ ලකුණු ලබා ගැනීමට නොහැකි විය. ඒ නිසා මගේ උසස් පෙළ විභාගයෙන් පස්සේ මම දන්නේ නැහැ මොනවා කරන්නද කියලා. මට කොළඹ පදිංචියට ගොස් රැකියාවක් කිරීමට අවශ්‍ය වූ නමුත් මම නිවසින් පිටවීම ගැන මගේ දෙමාපියන් අසතුටට පත් විය. ඔවුන් මා සමඟ ගාල්ලේ වැඩ කළා. අවාසනාවට ගාල්ලේ එතරම් හොඳ පෞද්ගලික අංශයේ ආයතන තිබුණේ නැත. බොහෝමයක් කුඩා කඩ සාප්පු විය, ඒවා මගේ දෙමාපියන් මට කිරීමට ඉඩ දෙන රැකියාවක් සඳහා පුරප්පාඩු නොතිබුණි. අපේ පවුල ආර්ථික වශයෙන් ස්ථාවර වූ නිසා අමතර මුදල් අවශ්‍ය වුණේ නැහැ. මට ප්‍රධාන වශයෙන්ම වැඩ කිරීමට අවශ්‍ය වූයේ මගේ රැකියාව සහ අමතර සාක්කුවේ මුදල් උපයා ගැනීමයි.


ඉස්කෝලේ ඇරිලා 3 වෙනි මාසේ අම්මා යෝජනා කළා ආයෙත් සැරයක් උසස් පෙළ විභාගයට පෙනී ඉන්න කියලා. මම ඇයට කිව්වේ මගේ හැකියාවෙන් සහ කැපවීමෙන්, මගේ රංගනය පසුගිය වතාවට වඩා හොඳ වෙන්න විදිහක් නැහැ කියලා.


සති කිහිපයකට පසු, රාත්‍රී කෑම මේසයේදී, මගේ අම්මා විෂය ගෙන ආ අතර නැවත විභාග සඳහා පෙනී සිටින සිසුන් සඳහා ගුරුවරුන් විසින් පවත්වාගෙන යනු ලබන පෞද්ගලික නේවාසික අධ්‍යාපන කඳවුරක් විස්තර කිරීමට ගියේය. පෙනෙන විදිහට, ඇය නැවත විභාගයට පෙනී සිටීමට මා ඇති අකමැත්ත ගැන සඳහන් කර ඇති අතර, ඇයගේ රැකියාවේ සගයකු මෙම නේවාසික කඳවුර ගැන ඇයට පවසා ඇත. මධ්‍යස්ථානය ගැන අම්මා කියන දේවල්වලට මම කැමති වුණේ නැහැ. පෙනෙන විදිහට, නවාතැන් සහ ආහාර පිළිගත හැකි වුවද, ඔවුන් දරුවන්ට නිතිපතා ක්රීඩා සඳහා සහභාගී වීමට ඉඩ දුන්නේ නැත. එසේම නිවැසියන්ට තම නිවෙස් බලා යාමට අවසර ඇත්තේ මසකට දින දෙකක් පමණි. නරකම දෙය නම් මගේ මව සඳහන් කළේ නේවාසික ගැහැණු ළමයින්ට ගුරුවරුන් විසින් නිතිපතා වේවැල් පහර දෙන බවයි. මට විකල්ප සැලැස්මක් නොතිබූ නිසා, මගේ දෙමව්පියන් මට මෙම කඳවුරට සම්බන්ධ වී තවත් වරක් විභාගයට පෙනී සිටීමට උත්සාහ කරන ලෙස බල කළහ. සිසුන්ට වේවැල් පහර දෙන තැනක මට සිටීමට අවශ්‍ය නැතැයි මම කී විට, මගේ මව පැවසුවේ නිතිපතා වේවැල් පහර දීමෙන් බොහෝ විට මගේ ඉගෙනීමට අවධානය යොමු කළ හැකි බවයි. අක්කා හිනැහෙන අතරේ අපිට කවදාවත් දඩුවම් නොකල මගේ දෙමව්පියෝ මට වේවැල් පහරක් හොදයි කියලා දැන් බලනවා.


ඊළඟ දිනවලදී මාතෘකාව පිළිබඳ සාකච්ඡාව වඩ වඩාත් තීව්‍ර වූ අතර, ඔවුන් පිළිතුරක් සඳහා නොගන්නා බව මට වැටහුණි. මාව තවත් බියට පත් කිරීමට, මෙම කඳවුරේදී ගැහැණු ළමයින් සමහර විට බරපතල උල්ලංඝනයන් සඳහා නිරුවතින් වේවැලෙන් පහර දෙන බව ඇගේ මිතුරිය තමාට පැවසූ බව අම්මා මට පෞද්ගලිකව පැවසුවාය. එයා එහෙම කියනකොට මගේ මුලු කටම වේලිලා ගියා. නිරුවතින් වේවැල් පහරකට ලක් කිරීම මට නොතේරෙන නිසා මෙම තොරතුරු භාවිතා කරමින් මගේ මවගේ අදහස වෙනස් කිරීමට මම උපරිම උත්සාහයක් ගත්තෙමි. නිරුවතින් වේවැල් පහරක් එල්ල කිරීම බරපතල විෂමාචාරයක් නිසා විය යුතු බව ඇය පැවසූ අතර, මට එවැනි දෙයක් කිරීමට සිදු නොවන බව ඇයට විශ්වාසයි. මා බරපතළ ලෙස වැරදි ලෙස හැසිරී ඇත්නම්, ගුරුවරියක් විසින් පෞද්ගලිකව වේවැල් පහර දීම සිදු කළේ නම් නිරුවතින් වේවැල් පහරක් එල්ල කළත් එය මට කරදරයක් නොවිය යුතු බවද ඇය පැවසුවාය. ජනතාව අපහසුතාවයට පත් කිරීම සඳහා වේවැල් පහරවල් සඳහා නිරුවත් කර ඇති බවත්, එම පුද්ගලයාට දඬුවම දිගු වේලාවක් මතක තබා ගැනීමට හැකි වූ බවත් ඇය පැවසුවාය. එවැනි වේවැල් පහරක් මගේ ඉඳහිට ඇති අශිෂ්ටත්වය සුව කරන බවත් මට යහපතක් වන බවත් ඇය පැවසුවාය. මම කවදාවත් මගේ දෙමාපියන් සමඟ විනයානුකූලව කටයුතු කිරීම ගැන සාකච්ඡා කර නැත, එබැවින් ඇය පැවසූ දේ මා දැඩි අපහසුතාවයට පත් කළේය. අපට වේවැල නොදැමීම ඔවුන්ගේ තේරීම වුවත්, අධ්‍යයන කටයුතු සඳහා මා වැඩි වෙහෙසක් හා පැය ගණනක් යොදවා ගැනීමට ශාරීරික දඬුවම් භාවිතා නොකිරීම ගැන ඇය සහ මගේ පියා දැන් කනගාටු වන බව මගේ මව පැවසුවාය. ඔවුන් දැන් මා ශාරීරික දඩුවම් විඳීමට කැමැත්තක් දක්වන බව අසා, මම මෙය සමඟ මගේ ගමන නොයන බව මට වැටහුණි. පළමු වතාවට මට මගේ දෙමාපියන් සමඟ අසරණ විය. අවසානයේ කඳවුරට බැඳීමට එකඟ වීම හැර වෙනත් විකල්පයක් මට තිබුණේ නැත. එවිට ඇය පැවසුවේ ඇය දැනටමත් මුදල් ගෙවා මට වේගයක් වෙන් කර ඇති බවත් කඳවුර සති දෙකකින් ආරම්භ වන බවත්ය. ඊළඟ සති දෙක මගේ ජීවිතයේ නරකම සති දෙක විය. නානකාමරයේ කණ්ණාඩියෙන් මගේ නිරුවත් පතුල දෙස කීප වතාවක්ම බලා සිටීම මට වළක්වා ගත නොහැකි විය. ඉස්කෝලේ වැඩ කරනකොට මම කොච්චර දුර්වලද කියලා දන්න නිසාම, කණ්ණාඩියෙන් දැක්ක පතුල ඉක්මනින්ම තරහා වැල් වලින් සරසන බව මට විශ්වාසයි.

මගේ අම්මයි තාත්තයි දෙන්නම මාව කැම්පස් එකට එක්ක ගියා. පැය 4ක ඩ්‍රයිව් එකේදී මම හොඳටම බය වෙලා වමනේ ගියා. හොඳ වෙලාවට නංගි අපිත් එක්ක එකතු වුණේ නැහැ. මගේ අම්මා මාව සනසන්න උත්සාහ කළේ මට වඩා හොඳ විභාග ප්‍රතිඵල ගන්න එක කොච්චර හොඳද කියලා. නොපසුබටව, ඇය පැවසුවේ හොඳින් හැසිරීමෙන් සහ මගේ වැඩ කිරීමෙන් මට වේවැල් පහරවල් වළක්වා ගත හැකි බවයි. ඇය මගේ තාත්තා ඉදිරියේ නිරුවත් වේවැල් පහරවල් ගැන සඳහන් නොකිරීම ගැන මම සතුටු වුණා. මගේ අම්මා කියා සිටියේ ඇය පාසල් යන විට ඉඳහිට ඇයට වේවැලකින් පහර දුන් බවත්, එය දරාගත හැකි බවත් ඇයව වඩා හොඳ හැසිරීමක් ඇති කළ බවත්ය. මේකෙන් මට හිතුනේ අම්මා මට විශ්වාස කරන්න දුන්නට වඩා මේ තැන ගැන දන්නවා කියලා. ඒ වගේම වේවැල් පහරවල් ගැන කතා කිරීම මට පහසුවක් වුණේ නැහැ. පහළ වේවැල් ගැනද මට අපහසුතාවයක් ඇති විය. ඒක තමයි මම මගේ ජීවිතේ අඩුම තරමින් කතා කළේ. මට බලහත්කාරයෙන් ඇඳුම් ගලවා දැමීමේ සහ මහලු කාන්තාවක් මගේ පිටුපසට වේවැල් පහර දීමේ විවිධ අවස්ථා මගේ මනසෙහි දිව ගියේය. මම මගේ 18 වැනි උපන්දිනයට ළඟා වූ විට, මම වැඩිහිටියෙකු යැයි සිතීමට පුරුදු වී සිටියෙමි, මේ වයසේදී මට ශාරීරික දඬුවම් ගැන සිතීම දුෂ්කර විය.


මෙම නේවාසික කඳවුර පිහිටා තිබුණේ කුරුණෑගල ප්‍රදේශයේ හොඳින් නඩත්තු කරන ලද විශාල පොල් වත්තක ය. නවාතැන් පහසු විය. මෙයින්, මම අදහස් කරන්නේ එය තරු 5 හෝටලයක් මෙන් නොවේ; මම කියන්නේ ඒක තරු හෝටලයක් වගේ. කාමරවල වායු සමීකරණයක් තිබුණේ නැහැ. අධ්‍යයන ප්‍රදේශය පමණක් වායුසමනය කර ඇත. පහසුකම වත්ත මැද තිබූ නිසාත් ඇතුල්වන තැනට තරමක් ඈතින් වූ නිසාත් කිසිවකුට කෑගැසීම නොඇසෙන බැවින් ගුරුවරුන්ට වේවැල් පහරවල් අප මත තැබිය හැකි බව මට වැටහුණි. මම අකමැති වෙන්න පටන් ගත්ත ලොකුම දේ තමයි එයාලගේ දැඩි කාලසටහන් සහ දැඩි විනය. උදේ 5 ට අවදි වී ප්‍රධාන ගොඩනැගිල්ල වටා කිලෝමීටර් 2 ක් ධාවනය කළ යුතුය. ඊට පස්සේ අපිට ෂවර් රූම් එකට ගහන්න වුණා. උදේ සීතල නෑම තමයි ඇත්තටම අපිව ඇහැරෙව්වේ. උදේ ආහාරය උදේ 8 ට ලබා දෙන ලදී. උදෑසන ආහාරයෙන් පසු පාසල් සැසි දිවා ආහාරය තෙක් පැවැත්වේ. දෙවන පාසල් සැසිය පස්වරු 2 සිට පස්වරු 5 දක්වා. සවස 6-8 අතර, අපගේ ප්‍රගතිය තක්සේරු කිරීම සඳහා අපට කණ්ඩායම් අධ්‍යයනය කිරීමට හෝ ගුරුවරුන් හමුවීමට සිදු විය. සෙනසුරාදා සහ ඉරිදා අපි සවස 3 සිට නිදහස්.


දෙමව්පියන්ට සහ ගැහැණු ළමයින්ට ශාරීරික දඬුවම් සඳහා වන්දියක් අත්සන් කිරීමට සිදු විය. ගැහැණු ළමයින් ඔවුන්ගේ 18 වැනි උපන්දිනය හෝ ඊට වැඩි කාලයකට ආසන්නව සිටි නිසා, ඔවුන් තරයේ කියා සිටියේ ගැහැණු ළමයෙකු දඬුවම් කිරීමට එකඟ නොවන්නේ නම්, ඔවුන් ඇයට සම්බන්ධ වීමට ඉඩ නොදෙන බවයි. ළමයින්ට අත්සන් කළ යුතු පෝරමයේ දඬුවම් විස්තරාත්මකව විස්තර කර ඇත. එය කියවන මුළු කාලයම සහ ගුරුවරයා එහි අන්තර්ගතය පැහැදිලි කරන විට මට ලැජ්ජාවෙන් රතු නොවී සිටීමට නොහැකි විය. ඔවුන් මේ හරහා ගියේ ඔවුන් පිටව ගිය පසු ශිෂ්‍යයන් විසින් නඩු පැවරීම වළක්වා ගැනීමට විය හැකිය. එබැවින් ගුරුවරයා සමඟ තනි තනිව හමුවීමේ විනාඩි 20 ක කාලය තුළ වාඩි වී සිටින ගැහැණු ළමයින්ට වෙනත් විකල්පයක් නැත, දඬුවම් කළ ගැහැණු ළමයෙකු අඳින සහ නොඇඳ සිටින දේ සහ ශරීරයේ කොටස් වලට වේවැල් පහර දීම වැනි විස්තර වලට සවන් දීම.


එම දැරියන් රටේ විවිධ ප්‍රදේශවලින් පැමිණි අයයි. එලියේ නවත්තලා තියෙන කාර් වල මොඩල් වලින් සහ ඔවුන් ඇඳගෙන හිටපු හැටි වලින් මට අනුමාන කරන්න පුලුවන් වුනේ ඒ කෙල්ලෝ ඔක්කොම සල්ලිකාර පවුල් වල අය කියලා. දෙමාපියන් පිටව ගිය පසු, ඔවුන් නේවාසික ගුරුවරුන් හඳුන්වා දුන් පැය දෙකක ප්‍රවේශයක් තිබුණි. අපෙන් බලාපොරොත්තු වන දේ සහ බලාපොරොත්තු ඉටු නොවුණහොත් අපට මුහුණ දීමට සිදු වන දේ ගැන නැවතත් සඳහනක් විය. බොහෝ ගැහැණු ළමයින් එය අසා සිටීම ඇත්තෙන්ම අපහසුතාවයට පත් විය.


ඉගැන්වීමේ ගුණාත්මක භාවය හොඳ වූ අතර, මම පාසලේ සිටියදී වඩා ඵලදායී ලෙස ඉගෙන ගන්නා බව මට වැටහුණි. සියලුම ගැහැණු ළමයින් පන්තියේදී අවධානයෙන් සිටි අතර, නොසැලකිලිමත්කම නිසා ඔවුන් පන්තියේදී වේවැල් පහර දීමට හෝ රාත්‍රී වේවැල් පහරකට වාර්තා කිරීමට ඉඩ ඇති බව දැන සිටිය හැකිය. මගේ කාර්ය සාධනය වැඩි වීමට හේතුවද සාමාන්‍ය ඇගයීම්වලදී හොඳින් ක්‍රියා නොකළහොත් අපට මුහුණ දීමට සිදු වන දඬුවම් ය. ශ්‍රී ලංකාවේ පාසල්වල ශාරීරික දඬුවම් නොතිබූ නිසාත්, මගේ දෙමාපියන් ශාරීරික දඬුවම් ක්‍රියාත්මක කිරීමට විශ්වාස නොකළ නිසාත්, මට වේවැල් පහරවල් එල්ල කිරීමට පුරුදු වී තිබුණේ නැත. පාසැලේදී මට ලැබුණු නරකම දඬුවම වූයේ පාසලෙන් පසු රඳවා තබා ගැනීමයි. දැන් මම සිටියේ ඔබ වැරදුනහොත් ඔබේ පතුලට දරුණු වේවැලක් යෙදීම නොවැළැක්විය හැකි ස්ථානයක ය.


දිවා සැසියේදී, ගුරුවරුන් අපේ පිටට හෝ අත් උඩට සහ ඉඳහිට තට්ටම්වලට සැරයටි ගැසූ අවස්ථා තිබුණද, ගැහැනු ළමයින් ප්‍රධාන වශයෙන් අත්ල මත වේවැල් පහරවල් එල්ල කර ඇත. එතන හිටපු පිරිමි ගුරුවරු කීප දෙනෙක් අපිට වේවැල් ගහනවා අඩුයි, ඒකත් කළා නම් අත්ලේ විතරයි. බොහෝ පාසල් සැසි ගුරුවරුන් පහසුකම් තුළ පදිංචිකරුවන් නොවීය. විෂය භාර ගුරුවරුන් 5 දෙනෙකු සහ පරිපාලනය සහ විනය හැසිරවූ වෙනත් ගුරුවරුන් 5 දෙනෙකු නේවාසිකව සිටියහ. සියලුම නේවාසික ගුරුවරුන් කාන්තාවන් විය. විනය කටයුතු සඳහා හෝ අධ්‍යයන කටයුතුවල දුර්වල කාර්ය සාධනය සඳහා, මෙම නේවාසික ගුරුවරුන් විසින් අපට දඬුවම් කරන ලදී. එවැනි දඬුවම් බොහොමයක් රාත්රී ආහාරයෙන් පසුව සිදු විය. ඔබව දිවා කාලයේ නේවාසික ගුරුවරුන් වෙත යැව්වේ නම්, දවසේ වේලාව නොසලකා ඔබට වේවැල ඇත.

පාසල් නිල ඇඳුමෙන් පාසල් කාලයේ වේවැල් පහරවල් සිදු කරන ලදී: කළු පැහැති කලිසමක් සහ බ්ලවුසයක්. පාසල් වෙලාවේ නේවාසික ගුරු කාමරයකට කෙනෙක් යැව්වොත්, ගුරුවරයා සමහර වෙලාවට කෙල්ලට වේවැල ගහන්න කලින් කලිසමයි පෑන්ටියයි පහත් කරලා පතුළ නිරාවරණය කරනවා. දිවා කාලයේ වේවැල් පහරවල් කිහිපයක් සීමා වූ අතර, බොහෝ විට, උපරිම කප්පාදු 4 ක් විය. රාත්‍රී ආහාරයෙන් පසු, අප විසින් වඩාත්ම බියට පත් වූ වේවැල් පහරවල් පෞද්ගලික කාමරවල සිදු කරන ලද අතර සිසුන් රාත්‍රී ඇඳුමට මාරු වූ විට සිදු කරන ලදී. මෙම කඳවුර තුනී කපු රෙදි වලින් සාදන ලද රාත්‍රී ඇඳුම සැපයීය. සියලුම රාත්‍රී වේවැල් තට්ටම් මත ලබා දී ඇත. වරදේ බරපතලකම අනුව, වේවැල් පහරවල් රාත්‍රී ඇඳුමෙන් සැරසුණු පතුලේ හෝ පෑන්ටියක් පමණක් ඇඳ සිටියදී හෝ සමහර විට එම ආරක්ෂාව නොමැතිව සිදු කරන ලදී. අධ්‍යාපනික අතපසුවීම් සඳහා කිසිවිටෙක නිරුවතින් වේවැල් පහරවල් ලබාදී නොමැත. එවැනි දඬුවම් විනය ගැටළු සඳහා වෙන් කර ඇත.


මම දැක්ක දෙයක් තමයි පෑන්ටියට උඩින් තියෙන වේවැල් ගොඩක් අඩුයි. ගොඩක් වෙලාවට කෙල්ලන්ට පෑන්ටිය නැතුව පිජාමා බොටම් ඇඳගෙන එන්න කිව්වා. සමහර වෙලාවට ගෑනු ළමයින්ට ටීචර් රූම් එකේ පෑන්ටිය ගලවලා පිජාමා බොටම් එක අඳින්න කිව්වා. මෙය බොහෝ විට එක් ආරක්ෂිත තට්ටුවක් පමණක් ඇති අතර වේවැල සඳහා ලිහිල් කර ඇත. මගේම අත්දැකීමෙන් මට කියන්න පුළුවන් පෑන්ටිය නැතුව පිජාමා ඇඳගෙන ඉන්න එක පෑන්ටියට වේවැල් ගහනවාට වඩා වේදනාවක් කියලා. මම විශ්වාස කරන්නේ මෙය පෑන්ටිය සමඟ, තට්ටම් තදින් අල්ලාගෙන ඇති බැවිනි. පෑන්ටිස් නොමැතිව, තට්ටම් ජෙලි මෙන් ලිහිල් වන අතර, පහරවල් මස් ගැඹුරට දෂ්ට කරයි. කලිසමෙන් තදින් අල්ලා නොගත් විට, වේවැලෙහි සෑම පහරකින්ම පසු තට්ටම් වේගයෙන් ඉහළට සහ පැත්තට චලනය වන බවක් කෙනෙකුට දැනෙන්නට විය. ඒ වගේම රාත්‍රී ඇඳුමට වඩා පෑන්ටිය ඝනකමට තිබුණා. රාත්‍රී ඇඳුමේ රෙදි ඉතා තුනී වූ අතර එය ඔබ හිස් මත වේවැල ගසන තරමට හොඳයි.


ඊළඟ මාස 14 තුළ, නේවාසික පහසුකම්වල සිටින ගුරුවරුන් විසින් අපට නිතිපතා හා තරයේ වේවැල් පහර දුන් බව අමුතුවෙන් කිව යුතු නැත. මම මුලින් විශ්වාස කළාට වඩා වේවැල් පහර නිතර නිතර සිදු විය. ඒ වගේම මේ ආයතනයේදී අම්මා හිතුවටත් වඩා වැඩි වාර ගණනක් ගැහැනු ළමයින්ට නිරුවතින් වේවැල් පහර දුන්නා. අවුරුද්දේ මුල් භාගයේදී අපි අපේක්‍ෂිත මට්ටමට පාඩම් කරන්න පුරුදු වෙලා නැති නිසා අපි අපේ රාත්‍රියෙන් හොඳ කොටසක් ගත කළේ වේවැලෙන්.


සමහර විනය ගැටලු නිරුවත් වේවැල් පහරවල් සමඟ කටයුතු කරන අතර, සම්පූර්ණයෙන්ම නිරුවත් නොවූ විට පවා, ඔබේ ඇඳුම් දණහිස දක්වා පහත් කර හිස් තට්ටම් ඉදිරිපත් කරන ලෙස බොහෝ විට ඔබෙන් ඉල්ලා සිටියේය. පසු කොටස දෙසට, බොහෝ ගැහැණු ළමයින් තම ඇඳුම් පහත් කර, වේවැල සඳහා තම නිතඹ නිරාවරණය කළේ ගුරුවරයා ඔවුන්ගෙන් ඉල්ලා නොසිටි නමුත් ය. නේවාසික ගුරුවරුන් සමඟ නිරුවත ගැන අපි තවදුරටත් ලැජ්ජා නොවෙමු. ඔබ ඔබේ ඇඳුම් පහත් කර, වේවැල් පහර සඳහා ඔබේ හිස් පතුල නිරාවරණය කළේ නම්, ඔවුන්ගේ මුල් අභිප්‍රාය ඇඳුම් මත වේවැල් පහරක් එල්ල කිරීම වුවද, ගුරුවරුන් කිසි විටෙකත් ඔබේ පිජාමා පතුල නැවත ඉහළට ඇද ගන්නා ලෙස ඔබෙන් ඉල්ලා සිටියේ නැත. කෙසේ වෙතත්, ගැහැණු ළමයා ඔවුන්ගේ ඇඳුම් පහත් නොකළේ නම් සහ ගුරුවරයාට දැරියගේ නිරුවත් යටි පතුලට වේවැල් පහර දීමට අවශ්‍ය නම්, ඔවුන් ඉක්මනින් ඇයට ඇගේ යටි පතුල නිරුවත් කරන ලෙස උපදෙස් දෙනු ඇත.


මගේ මුල්ම වේවැල පහර නිරුවතින් වූ නිසාත්, කලින් නැවතී සිටි කාලයේ නිතර නිතර නීති කඩකිරීම නිසාත්, ඒ නිසාම ප්‍රධාන වශයෙන් මාව හිස් මතට වේවැල් පහරක් එල්ල කළ නිසාත්, කිසියම් හේතුවක් නිසා වේවැල් පහර එල්ල කරන ලෙස බිත්තියට මුහුණ දෙන ලෙස ඉල්ලා සිටි මොහොතේම විය හැකිය. , හිතන්නේ නැතුව මම මගේ ඇඳුම් පහත් කළා. මට ඒක තේරුනේ එක එක ගුරුවරියක් කිව්වම නිහතමානීව මගේ ඇදුම් බිම දාන්න කියලා කියන්නේ නැතුව. එය මගේ මනසින් පෙන්නුම් කළේ, වේවැල පහර දීමට සුදුසු බව මම දන්නා බවත්, දඩුවම ගැනීමට මම කැමැත්තෙන් සිටින බවත් ඇය පැවසුවාය. මම හිතන්නේ මේක ඇත්ත කියලා. අවසාන කොටසේදී, සියලුම දඬුවම් සඳහා මම ස්වේච්ඡාවෙන් මගේ හිස් තට්ටම් ඉදිරිපත් කළ නිසා, මගේ කලිසම පහත් කරන ලෙස කිසිඳු ගුරුවරයෙකුට මගෙන් ඉල්ලා සිටීමට සිදු නොවීය. එක් අවස්ථාවක, මම කළ දේට නිරුවතින් වේවැලෙන් පහර දෙන බව මම දැන සිටියෙමි. මට වේවැල් පහර දෙන ආකාරය ගුරුවරයා ප්‍රකාශ කිරීමට පෙර මම මගේ ඇඳුම් සියල්ල ගලවා නිරුවතින් බිත්තිය අසලට ගිය විට ගුරුවරයා පුදුමයට පත් විය.


සියලුම පදිංචිකරුවන් වයස අවුරුදු 18 හෝ ඊට වැඩි අය, එබැවින් වේවැල් පහර දරුණු විය. සියලුම නේවාසික ගුරුවරු වේවැල් ගැසීමට දක්ෂයෝ වූහ. නමුත් වේවැල් පහරවල් එල්ල කරන විට ඔවුන් කිසිවිටෙක කෝපයට පත් වූයේ නැත. අපගේ අධ්‍යාපනික ප්‍රගතිය සහ යහපත් හැසිරීම් පිළිබඳව ඔවුන් සැබවින්ම සැලකිලිමත් වන බවත්, වේවැල් පහරවල් අපගේම යහපත සඳහා සිදු කරන ලද බවත් අපට හැඟී ගියේය. අවුරුද්දකට වැඩි කාලයක් මම එහි රැඳී සිටි කාලය තුළ, ඔවුන් ඔවුන්ගේ සතුට සඳහා අපව අපයෝජනයට ලක් කළ බවක් හෝ වේවැල් පහරක් එල්ල කළේ නැත. ගුරුවරුන් අධ්‍යාපනික වශයෙන් ඉහළ සුදුසුකම් ඇති ගුරුවරුන් ලෙස සලකන විට, ඔවුන්ගේ බුද්ධියට අපට විශාල ගෞරවයක් තිබුණි. ඔබ බුද්ධිමය වශයෙන් ගරු කරන කෙනෙකුට වේවැල් පහරක් එල්ල කිරීම පහත් දෙයක් නොවේ. එයාලත් අපිට වඩා අවුරුදු 20ක් වැඩිමල්. එමනිසා, ඔවුන් සම්පූර්ණයෙන්ම ඇඳ පැළඳ, වේවැලක් අල්ලාගෙන, අනුකම්පා විරහිතව ඔබේ පිටුපසට පහර දීමට සූදානම් වුවද, ඔබ නිරුවතින් වේවැලෙන් පහර දීමට බලා සිටියද, කෙනෙකුට සහතිකයක් (හෝ සුදුසු) දැනෙන්නේ නැත. ඔවුන් දැඩි වූ අතර අපට දැඩි ලෙස සැරයටි කිරීමට පූර්ණ බලය තිබියදීත්, ඔවුන් තවමත් අපට කරුණාවන්ත වූ අතර අනෙක් කාලවලදී ආදරය කළහ. වෙනත් අවස්ථාවල දී, ඔබ දඩුවම් කළා, ඔවුන් අපට වැඩිහිටියන්ට මෙන් සැලකුවා, ඔවුන් සමඟ කතා කිරීම සුන්දරයි. ඔවුන් ගැහැණු ළමයින්ට බොහෝ ජීවිතය ගැන උපදෙස් දුන්නා


මා පටන් ගන්නා විට ඉගෙනීමට එතරම් දක්‍ෂ නොවූ බවත්, දැඩි අධිකාරී බලයක් හා විනයක් නොතිබූ පුද්ගලයකු බවත් සලකන විට, රාත්‍රියේ බොහෝ වේවැල් පහරවල්වලට ලක්වීමට සිදු වූ නිවැසියන් අතරට මම ද සිටියෙමි. මට මුලින්ම වේවැල් පහරක් එල්ල වුණේ කොස්තා මිස්ගේ කාර්යාලයේදී. ඔබව ගුරු කාර්යාලයට කැඳවූ පසු, පළමු මිනිත්තු 30 සිට 45 දක්වා කාලය ගත කරන්නේ අධ්‍යයන කාර්ය සාධනයේ අඩුව සහ අප විසින් වැඩිදියුණු කිරීම් පෙන්නුම් කිරීමට බලාපොරොත්තු වූ ආකාරය සහ කවදාද යන්න සාකච්ඡා කිරීමට ය. විනය පැහැර හැරීම්වලදී, සාකච්ඡාව විනාඩි 15 ක් පමණ ගත වේ. ඔබ ඉක්මනින් ඉගෙන ගන්නා එක් දෙයක් නම් සමාව ඉල්ලා සිටීමේ තේරුමක් නැත. ඔබව ගුරුවරයාගේ කාර්යාලයට කැඳවූ විට, ඔබ 100% ක්ම සම්පූර්ණ වේවැල් පහරකින් අවසන් වනු ඇත. ඔවුන් භාවිතා කළේ දෂ්ට කිරීම් සහිත තට්ටම් වටේ ඔතා ඇති අඩි 3 ක සැරයටි ය. කොස්තා මහත්මිය ගැහැණු ළමයින්ට මෘදු හා සුහදශීලී විය. මා කළ වරද කුමක්දැයි ඇය පැහැදිලි කළ අතර මා සිදු කිරීමට නියමිත වේවැල් පහර මා නිවැරදි කර ගැනීමට උපකාරී වනු ඇති බවට සහතික විය. කොස්තා මහත්මිය සමඟ "මෙය ඔබට වඩා රිදවන්නේ මට" වැනි දේශන ගැන කියවා තිබියදී, මම ඇයව විශ්වාස කළෙමි. වේවැල් පහර වේදනාකාරී වුවත්, ඇය මා වෙනුවෙන් හොඳ දෙයක් කරන බව මට දැනුනි. මාව මෙහෙට යැවීම ගැන මුලින්ම කතා කළ දා සිට මට වද දුන් ‘මට මේ විදියට සලකන්න වයස වැඩියි’ කියන හැඟීමෙන් මිදෙන්නට ඇගේ කතා බහ සහ පසුකාලීන වේවැල් පහරවල් මට උපකාර වුණා. මගේ හිත රිදුනු එකම දේ කොස්තා නෝනා මගේ පිජාමා බොටම් එකයි පෑන්ටියයි මගේ කලවා මැදින් බාගයක් පහලට ඇදගෙන යන එක විතරයි. එය මගේ පළමු වේවැල් පහර එහි වූ බැවින්, පිජාමා සහ පෑන්ටියට උඩින් වේවැල් පහරක් හෝ අවම වශයෙන් අත් වේවැලක් මා බලාපොරොත්තු විය. ඇය මගේ නිරුවත් පතුල හරහා මින් පෙර කිසි දිනක වේවැලක් නොදැනුණු තියුණු කැපුම් 8ක් ලබා දුන්නාය. මගේ හොඳින් වේවැල් සහිත පතුළ නිරාවරණය වී මා තවමත් සිටියදී, වේවැල් පහරින් පසු ඇය මාව බදාගෙන මට පැවසුවේ එහි හොඳින් කිරීමට මා විශ්වාස කරන බවයි. අද මම සතුටු වෙනවා මගේ පළමු වේවැල පහර නිරුවතින් ලබා දීම ගැන, එයත් පළමු දිනයේ සිටම මා අගය කළ කාන්තාවක්. මා සිටි කාලය තුළ ඇය මට කිහිප වතාවක් වේවැල් පහර දුන්නත්, සමහර විට නිරුවතින් මට වේවැල් පහර දුන්නත්, ඇය මට බෙහෙවින් ඇලුම් කළ අතර මගේ දියුණුව ගැන සතුටු වූවාය.


මටයි තව කෙල්ලො දෙන්නෙකුටයි දෙවෙනි මාසෙ දිග වේවැල් තුනකින් වේවැල් ගැහුවා. එය ඉතාම දරුණු දඬුවම්වලින් එකක් වූ අතර සෑම විටම නිරුවතින් පරිපාලනය කරන ලදී. වේවැල් පහරට හේතුව සටන්. සටන් කිරීම කිසිසේත්ම නොඉවසන අතර, ඔබ රණ්ඩුවකින් අවසන් වුවහොත්, ඔවුන් ඔබේ නිරුවත් පතුල එකට අල්ලාගෙන සිටින වේවැල් 3කින් ගසා දමනු ඇත, ඔබට සති 2ක් සුවපහසු ලෙස වාඩි නොවනු ඇත. එදා රෑ අපි තුන්දෙනාම බඩ උඩ නිදාගෙන සීතල ක්‍රීම් එක එකාගේ පතුලට ගාගත්තා. අපිට නින්ද යනකොට අපි තුන්දෙනා යාළුවෙලා හිටියා. ඇඳගෙන හිටපු ඔක්කොම අයින් කරන්න කියපු මොහොතේම අපි තුන්දෙනා බැඳෙන්න පටන් ගත්තා කියලා මට හිතෙනවා. ඊට පස්සේ අපි දෙන්නා නිරුවතින් හිටියේ වේවැල ගහනකම්. මම හිතන්නේ අපි දෙන්නා විනාඩි 20ක් නිරුවතින් ඉඳලා තියෙන්නේ වේවැල් පහර පටන් ගන්න කලින්. ඒ වේවැල් පහරේ රාත්‍රියේ මට මගේ යටිපතුල මගේ ශරීරයෙන් ඉවත්ව ගියාක් මෙන් දැනුණු අතර, මා මෙහි යැවූ බවට මගේ දෙමාපියන්ට සාප කළෙමි.


අනික් අතට, එවැනි වේවැල් පහරකින් පසු, ඔබේ මුළු ජීවිත කාලය තුළම ඔබට ශාරීරික සටන් ඇති නොවේ. මම සම්පූර්ණ නිරුවත් පුද්ගලයෙක් හෝ නිරුවත් කාන්තාවක් දුටු පළමු දිනය ද එයයි. අනෙක් ගැහැණු ළමයින් ඇඳුම් නොමැතිව සිටිනු දුටු විට, ඔවුන් සම්පූර්ණයෙන්ම ඇඳගෙන සිටින විට මා දුටුවාට වඩා ඔවුන්ගේ යටි පතුල් කැපී පෙනෙන බව මට සිතුනි. මම ස්නානය කරන විට මගේ පතුල කණ්ණාඩියෙන් දැක ඇති බැවින්, මට ප්‍රමාණවත් පතුලක් ඇති බව මම දැන සිටියෙමි. එක් එක් වේවැල් සැසියේදී ඔවුන් අපගේ පතුලට පහර දුන් වාර ගණන සැලකිල්ලට ගත් විට, මගේ ප්‍රමාණවත් පතුලට එම සියලු පහරවල් අවශෝෂණය කර ගැනීමට ඉඩ තිබීම ගැන මම ස්තූතිවන්ත වෙමි. වේවැල වැදුණු ඕනෑම කෙනෙක් දන්නවා, අමාරුම දේ තමයි කලින් වේවැල වැදුන තැනකට වේවැල් පහරවල් වැදුනොත් කියලා. දැන් ඒ ගැන සිතන විට, මට ඔවුන්ගේ හැඩැති සිරුරු දෙස බලා සිටින බව මට මතකයි, එපමණ වේලාවක් ඔවුන් සමඟ නිරුවතින් සිටගෙන සිටි හැඟීම මට තවමත් දැනේ. කෙසේ වෙතත්, ඉක්මනින් වේවැල් 3 ක් එකට තබා මගේ පතුල හොඳින් වේවැල් පහර දෙන බව මා දන්නා විට මගේ මනස ඔවුන්ගේ නිරුවත් සිරුරු ගැන කල්පනා කළේ කෙසේදැයි මම පුදුම වෙමි.


වේවැල් 3කින් පසු දෙවෙනි දවසේ පොල්තෙල් ටිකක් ගාලා අපේ තට්ටම් මසාජ් කරන්න පුළුවන් වයසක ඉවුම් පිහුම් නෝනා කෙනෙක් අපිට ලැබුණා. අපි විඳදරාගත්තේ කඳවුරේදී ලැබුණු දරුණු දඬුවම්වලින් එකක් බව ඇය පැවසුවාය. අප කළ විමසුමකදී ඇය කියා සිටියේ වේවැල් පහරවල් අපට සිදු වූවාට වඩා දරුණු වූ තවත් එක් අවස්ථාවක් පමණක් ඇය දුටු බවයි. අපට පෙර කණ්ඩායම් කිහිපයකට පෙර, ස්වේච්ඡා නිවුන් යුවළක් පළමු සතියේ පලා යාමට උත්සාහ කර ඇත. දෙමවුපියන් සමඟ සාකච්ඡා කිරීමෙන් අනතුරුව ඔවුන් සම්පූර්ණයෙන් නිරුවතින් පොල් ගසක බැඳ දමා, වේවැල් 3ක් යොදාගෙන බෙල්ලේ සිට වළලුකර දක්වා මුළු පිටම වේවැල් ගසා ඇත. වඩාත්ම බිය උපදවන කරුණ වූයේ වේවැල් පහර එල්ල කළේ කුමන ගුරුවරයාද යන්න විමසා බැලීමේදීය. නිවුන් දරුවන් කඳවුරට පැමිණීමට පෙර නිවසින් පැනගොස් ඇති බැවින් මෙම වේවැල් ප්‍රහාරය සිදුකිරීමට දෙමාපියන් දන්නා හඳුනන පිරිමි පොලිස් නිලධාරියකු ලවා ලෑස්ති ​​කර ඇති බව පෙනේ. පිරිමියෙක් අතින් නිරුවතින් වේවැල් පහරක් එල්ල කළොත් ලැජ්ජාවෙන් මැරෙයි කියලා මට හිතුනා.


ගුරුවරුන්ගේ කාමර හැරුණු විට ගැහැනු ළමයින් නිරුවතින් වේවැල්වලින් පහර දුන් අනෙක් එකම ස්ථානය වැස්සේය. මෙය සිදු වූයේ අප රැඳී සිටි කාලය තුළ කිහිප වතාවක් පමණි. තරුණ ගැහැණු ළමයින් නාන කාමරයේ සිටින විට ශබ්ද නඟා ගායනා කිරීම සහ විනෝද වීම ස්වාභාවිකය. කිහිප වතාවක්ම ගුරුවරුන් වේවැලක් අතැතිව ඇතුලට ගොස් ඇත. පළමු අවස්ථා කිහිපයේදී ඔවුන් කෑගසමින් ගායනා කරන අයගෙන් ස්වේච්ඡාවෙන් ඉදිරිපත් වන ලෙස ඉල්ලා සිටියහ. කිසිවෙකු ස්වේච්ඡාවෙන් ඉදිරිපත් නොවූ අතර, ගැහැණු ළමයින් කිසිවෙක් වෙනත් අයෙකු නම් නොකළේය. අපි හැමෝම නාන්න කලිසම ගලවලා නිරුවතින් වේවැල් ගැසීම සඳහා පෙළ ගැසුණා. එක එක්කෙනා ඉස්සරහට අඩියක් ගහලා අත උස්සන්න කිව්වා ගුරුතුමිය දිග වේවැල 4-5 පාරක් තෙත් තට්ටම් වලට කැපුවා. අපි නැවත නාන කාමරයට යන විට, කෙනෙකුට සියලු පතුලේ රතු ඉරි දැකගත හැකි විය. වේවැල් පහරින් පසු කලිසම ඇඳීමට කිසිවකු වෙහෙස නොගත් අතර සමූහ වේවැල් පහරදීමේ අත්දැකීමෙන් පසු නිරුවතින් සිටීම ඔවුන්ට පහසු විය. තෙත් තට්ටම් මත වේවැල් පහරක් එල්ල කිරීම වේදනාකාරී අත්දැකීමකි. වේදනාකාරී වේවැල් පහරකින් පසු ගැහැණු ළමයින් එකතු කළ හැකි දඬුවම් අත්දැකීම විඳිමින්, සිනා සෙමින් හා මෘදු ලෙස සිනාසෙනු දැකීමෙන් මම පුදුමයට පත් විය. පළමු වාර දෙකෙන් පසු ගුරුවරු වැස්සේ ශබ්දයට වගකිව යුත්තේ කවුදැයි විමසීම නතර කළහ. ගුරුවරයා දුටු සැණින් එම ස්ථානය නිශ්ශබ්ද වනු ඇත. අපි පෙළ ගැසිය යුතු ස්ථානය පෙන්වීමට ගුරුවරයා ඔහුගේ වේවැල පෙන්වා, අපි එකින් එක කලිසම ගලවා ගුරුවරයාගේ වේවැලෙන් අතුල්ලන්නට පෝලිමට ගොඩ වෙමු.


ටික කාලෙකට පස්සේ අපි ගුරුවරුන්ගේ විවිධ වේවැල් ක්‍රම ගැනත් ඉගෙන ගත්තා. පී මහත්මිය පළමු පහර තට්ටම්වලට ඉහළින් ද දෙවැනි පහර තට්ටම් පහළට ද පතිත කරනු ඇත. අපි එය හැඳින්වීමට පටන් ගත්තේ 'පින්තූර රාමු කිරීම' යනුවෙනි. ඉතිරි පහරවල් පළමු පහර දෙක අතරට වැටේ. ඇගේ පහරවල් සෑම විටම පිළිවෙළකට ඇති අතර, වෙල්ට් අතර පරතරය පවා ඇත. ඩී මෙනවිය වේවැලෙන් පහර දෙන ගැහැණු ළමයා වටා ඇවිදින්නේ ඊළඟට පහර දීමට අමතර කොටස් සොයමිනි. සමහර විට ඇය තම වම් අත දැරියගේ පිටුපස කුඩා ප්‍රදේශයට තබා ඇගේ මුහුණ තට්ටම් යුගලයට ඉතා සමීපව ගෙන වේවැල් නොමැති ප්‍රදේශ හඳුනා ගනී. ඇය නිතරම ගැහැණු ළමයින්ට නිරුවතින් වේවැල් පහර දුන්නාය. ඩී.එස් මහත්මිය තට්ටම් කලවා හමුවන ක්‍රීස් එකට පහරවල් එල්ල කරනවා. මෙම රැල්ල මත වේවැල් ඇදීම ඉතා වේදනාකාරී වන අතර, ඔබ ඇවිදින විට තැලීම් දැනේ. පීපී මහත්මිය වම් තට්ටය සහ දකුණු තට්ටය වෙන වෙනම වේවැල් ගසයි.


වේවැල්වලට සම්බන්ධ වෙනත් චාරිත්‍ර තිබුණා. කිසියම් පිරවුමක් තිබේදැයි පරීක්ෂා කිරීම සඳහා, වේවැල් දැමීම ආරම්භ කිරීමට පෙර අපගේ පතුල් පරීක්ෂා කිරීමට සියලුම ගුරුවරුන් පාහේ අපගේ පිජාමා පතුල පහත් කළහ. අපේ පිජාමා කෙට්ටුයි, අපේ තට්ටම් වැසීමට පොතක් හෝ පෑඩින් එකක් තිබුණා නම් ඒ පිජාමාව ආවරණය කළ තට්ටම්වල හැඩයෙන් පෙනෙනවා. මෙය ගුරුවරුන් මෙම පූර්ව වේවැල් පරීක්ෂාවෙන් නතර කළේ නැත. අනෙක් විය හැකි හේතුව විය හැක්කේ දැරියට මෑතකදී වේවැල් පහරක් එල්ල වී තිබේද යන්න සහ එසේ වුවහොත් වෙල්ට්ස් සුව වී ඇත්ද යන්නයි. සමහර වේවැල් පහරවල් සතියකට හෝ ඊට වැඩි කාලයක් කල් දැමූ බව මම දන්නා බැවින් මෙය හේතුවක් විය හැකිය. පී මහත්මිය වේවැල් පහරින් පසු අපේ පිජාමා ද ඇදගෙන ඇගේ උත්සාහයේ ප්‍රතිඵල පරීක්ෂා කළාය. එස් මහත්මිය වේවැල් පහරක් අතරතුර අපගේ පිජාමා පතුල කිහිප වතාවක් පහතට ඇද දමා තැලීම් සිදු නොවූ ප්‍රදේශ සහ ඊළඟට පහර දිය යුත්තේ කොතැනටද යන්න තීරණය කිරීමට පුරුදුව සිටියාය. වේවැල් පහරක් අතරතුර ඇය අපගේ යටි පතුල් හෙළි කළ කාලය සලකා බලන විට, එස් මහත්මිය නිරුවතින් පමණක් වේවැල් පහර නොදුන්නේ මන්දැයි අපි නිතරම කල්පනා කළෙමු. එමගින් ඇයගේ පහරවල් ස්ථානගත කළ යුතු ස්ථානය දැන ගැනීම ඇයට පහසු වනු ඇත. පුදුමයට කරුණක් නම් ඇය අවම වශයෙන් නිරුවත් වේවැල් පහරවල් කළ ගුරුවරිය වීමයි. දිගු කෙස් කළඹක් ඇති යුවතියන් කාමරයට වේවැල තුළට එන විට ඔවුන්ගේ කොණ්ඩය බැඳීමට සිදු විය, එවිට කොණ්ඩය වේවැලෙහි අපේක්ෂිත ඉලක්කයට බාධා නොකරනු ඇත.


වේවැල ගැසීමේදී හැසිරීම් රටාව සංසන්දනය කිරීමද සිත්ගන්නා සුළු විය. L මහත්මිය, වේවැල් පහරවල් අතරතුර වචනයක්වත් නොකියයි. ඔබ ඔබේ පෙණහලු පිටතට කෑගසමින්, වේවැල් පහර නතර කරන ලෙස ඇයගෙන් අයැද සිටිනවා විය හැකිය. ඇය ගනුදෙනු කරන පතුල ප්‍රමාණවත් යැයි සෑහීමකට පත්වන තුරු ඇය කිසිම ආකාරයකින් ප්‍රතිචාර නොදක්වයි. වේවැල් පහරවල් අතරතුර කතා කරන ගුරුවරුන් සමඟ වුවද, ගැහැණු ළමයෙකුගේ ආයාචනයට පිළිතුරක් ලෙස කිසිවෙකු වේවැල් පහරක් නවත්වන්නේ නැත. එල්.ඩී.එස් මහත්මිය විසින් මට වේවැල් පහරක් එල්ල කරන විට මට ලැබුණු අමුතුම අත්දැකීමයි. ඔබ දඬුවම් කරන ප්‍රශ්නයට අදාළ නැති දෙයක් ඇය නිතරම සාකච්ඡා කළා. අනේවාසික ගුරුවරියක් වෙනුවෙන් මම ඇයට සංවිධානය කිරීමට උදව් කරමින් සමුගැනීමේ සාදයක් තිබුණා මට මතකයි. ඇය සමලිංගික ලෙස මගේ තට්ටම් ලෙලදෙන අතරේ ඇය පක්ෂයේ විවිධ ප්‍රශ්න ගැන මගෙන් විමසුවාය. එදිනම උදේ, මම විශ්වාසයෙන් සහ සම්පූර්ණයෙන්ම ඇඳ පැළඳ සිටියදී අපි ඇගේ කාමරයේ සාකච්ඡා කළෙමු. මෙන්න මම දැන් ඉන්නේ, කිසිම ඇඳුමක් නැතිව, වේදනාවෙන් දඟලමින්, ඇය මගේ පිටුපස නිරුවතට කස සැරයටියකින් පහර දෙන සෑම අවස්ථාවකම, කෑගසමින්, හුස්ම හිරකරමින් ඇගේ ප්‍රශ්නවලට බුද්ධිමත්ව පිළිතුරු දිය යුතුය.


මට මේ ගැන මතක් වෙන තවත් දෙයක් දැන් ඒ තරමටම විහිළුවක්. ඇය සමඟ උදෑසන රැස්වීමේදී ආහාර සපයන්නා පිළිබඳව ඇය සහ මම විවිධ මත පළ කළෙමු. එය නොවිසඳී පැවතුනි. මට අවශ්‍ය වූයේ හොඳ නමුත් එතරම් ප්‍රසිද්ධ ආහාර සපයන්නෙකු නොවේ. වේවැල ගසන අතරතුර ඇය තම ආහාර සපයන්නා ගැන විමසුවාය. ඇය උදේ ඇය සමඟ එකඟ නොවී මගෙන් පළිගන්නවාදැයි මම කල්පනා කළෙමි. මම බොහෝ වේදනාවෙන් සිටිමි, එබැවින් ඇගේ නිර්දේශය වේවැල් පහර අවසන් කරන හොඳම චින්තනය බව මම කීවෙමි. ඇය මාව වටකර ගැනීම ගැන මම කෝපයෙන් සිටියෙමි; මගේ අනාරක්ෂිත භාවය ඇයගේ මාර්ගයට යොදා ගැනීම ගැන මම ඇය සමඟ සමානවම කෝපයෙන් සිටියෙමි. දඩුවම් දෙන වෙලාවල් වලට අමතරව අපිට ගුරුවරුන්ට සමානව කතා කරන්න පුළුවන්, එයාලත් අපිට සැලකුවේ එහෙමයි. පසුදා, දැඩි ලෙස තෙත් වූ පතුලක් ඇති නමුත් සම්පූර්ණයෙන්ම ඇඳ පැළඳ සිටි අතර නැවතත් විශ්වාසයෙන්, මම ඇගේ කාමරයට ගොස් ආහාර සැපයීම ගැන සාකච්ඡා කිරීමට අදහස් කළෙමි. තවත් විනය ප්‍රශ්නයකට ඇය මට සැරයටියෙන් පහර දෙද්දී ඇගේ යෝජනාවට මා එකඟ කරවා ගැනීම අසාධාරණ බව මම ආචාරශීලීව ඇයට කීවෙමි. ඇය වහාම සමාව අයැද සිටි අතර තමා කිසි විටෙකත් එවැනි දෙයක් කිරීමට අදහස් නොකළ බව පැවසුවාය. ඇය අවධානය යොමු කළේ මට වේවැල් පහර දීමට පමණක් බවත්, වේවැල් පහරේදී පක්ෂයට අදාළ කරුණු මතුවීම හිතාමතා නොවන බවත් ඇය පැවසුවාය. යම් සාකච්ඡාවකින් පසු ඇය මගේ යෝජනාවට එකඟ වූවාය. මම ඇගේ කාමරයෙන් පිටවීමට පෙර, ඇය සිද්ධියට සිනාසෙමින් නැවතත් මගෙන් සමාව ඉල්ලා සිටියාය.


නිරුවත් වේවැල විස්තර කිරීමට ගුරුවරුන්ට විවිධ යෙදුම් තිබුණි. ඔවුන් එය භාවිතා කළේ වේවැල් පහර සඳහා දැරියගේ සියලුම ඇඳුම් ඉවත් කළ යුතු බව ඇඟවීමටය. බොහෝ විට එය උපන් දින ඇඳුම ලෙස හැඳින්වේ. එක් ගුරුවරියක් එය හැඳින්වූයේ මධුසමය ඇඳුම ලෙසිනි. ඩී.එස් නෝනා කියනවලු, ‘මේ ඇඳුම් ඔක්කොටම අද රස්නෙ නැද්ද’? එසේ උපදෙස් දුන් විට පාවහන් හැර ඇඳුම් කඩිනමින් ගලවා ඇඳුම් පිළිවෙළට නමා අසල බංකුවක තැබීමට අපට සිදු විය. කීප වතාවක්ම අත් උස්සලා බිත්තියේ තියන්න කියලා කියන්න ඕන වුණේ නැහැ. රෙදි ඉවත් කිරීම සඳහා ඇඟවුම බිත්තිය දක්වා ඇවිදීම, බිත්තිය මත අත් තැබීම සහ වේවැල සඳහා පිටුපස ඉදිරිපත් කිරීම ඇතුළුව සමස්ත ක්‍රියාවලියම ආවරණය කළේය. මාස කිහිපයකට පසු, වේවැල් පහරවල් සඳහා අපගේ ඇඳුම් සියල්ලම ඉවත් කිරීම අපට තවදුරටත් ලැජ්ජාවක් නොවීය. ඒ වන විට සියලුම නේවාසික ගුරුවරුන් අප නිරුවතින් සිටිනු දැක නිරුවතින් සිටින විට කිහිප වතාවක්ම වේවැල් පහර දී ඇත. නිරුවතින් සැරයටි ගැසීම් ගැන කතා කිරීමට අපි ලැජ්ජා නොවෙමු. සියලුම ගැහැණු සහ පිරිමි ආගන්තුක ගුරුවරුන් අපට වේවැල් පහර දෙන්නේ කෙසේද සහ කොපමණ වාරයක්දැයි දැන සිටියහ. බොහෝ අනේවාසික ගුරුවරු අප පන්තියේ වෙව්ලමින් සිටියහොත් හෝ තරමක් අපහසුවෙන් ඇවිද ගියහොත් අප දෙස බලන්නේ අනුකම්පා සහගත දෑසින් ය. ගැහැනු ළමයින් සමහර විට පිරිමි ගුරුවරුන්ට පවා දරුණු වේවැල් පහරවල් ඇති වූ විට, ඔවුන් එය හිස් මත ඇති බව පවා පවසති. ඒ වන විට පිරිමි ගුරුවරුන් සමඟ නිරුවත් වේවැල් පහරවල් ගැන සාකච්ඡා කිරීමෙන් ගුරුවරුන් හෝ වේවැල් පහරවල් ඇති ගැහැණු ළමයින් අපහසුතාවයට පත් නොවීය. අනේවාසික ගුරුවරුන් දැන සිටියේ අවම වශයෙන් සමහර වේවැල් පහරවල් ඔවුන්ගේ වාර්තා කරන ලද අධ්‍යයන සහ චර්යාත්මක ගැටළු මත පදනම් වූ ඒවා බව ය. බොහෝ විට, ඔවුන් වාර්තා කිරීමට පෙර හෝ වේවැල් පහරින් පසුව සමාව අයැද සිටි නමුත්, උල්ලංඝනය කිරීම වේවැල් පහරක් ලැබිය යුතු යැයි ඔවුන් සිතන්නේ නම් ඔවුන් කිසි විටෙකත් අඩුවෙන් වාර්තා නොකරයි. මෙයට හේතුව වේවැල් පහරවල් අපව යහපත් කරන බව ඔවුන් දැන සිටි බැවිනි. එක් ගුරුවරියක් අප සමඟ පැවසුවේ පාසල්වල සිසුන්ට අකුරු ගුරුවරුන් විසින් වේවැල් පහර නොදෙන බවයි. බොහෝ ළමයින්ට පාසැලේදී හෝ නිවසේදී වේවැල් පහරක් එල්ල නොවන බැවින්, නරක හැසිරීම් හෝ දුර්වල වැඩවල ප්‍රතිවිපාක ඔවුන් ඉගෙන නොගනී.


සියලුම ගුරුවරුන් තාප්පයට එරෙහිව සිහින් මේසයක් (අඩියක් පමණ පළල) තිබුනා, එයට එරෙහිව වේවැල් පහර සඳහා අපට තැබිය යුතුය. එය අපව යන්තම් ඔට්ටු ඇල්ලූ අතර, වේවැල සඳහා අපගේ පතුල පසුපසට තල්ලු කළේය. ඒ වගේම අපේ පිටිපස්සට වැදුනම ඉස්සරහට යන්න බැරි වුණේ ඩෙස්ක් එක; එමනිසා, අපගේ තට්ටම් වලට ස්ටෝක්ස් වල සම්පූර්ණ බලය උරා ගැනීමට සිදු විය. අපේ අත් උස්සලා, බිත්ති අල්ලලා, අපේ පතුල්වලට ප්‍රමාණවත් තරම් වේවැල් ගහලා තියෙනවා කියලා ගුරුවරයා සෑහීමකට පත් වෙනකම් අපේ අත් එතනම තියාගන්න සිද්ධ වුණා. අපි එම අවස්ථාවට ළඟා වන විට, යම් උල්ලංඝනයක් සඳහා යමෙකුට සිදු විය යුතු ආඝාත ගණන කලින් කීවේ නැත. අපගේ ක්‍රියාවන් හෝ අතපසුවීම සම්බන්ධයෙන් අපට ප්‍රමාණවත් දඬුවම් ලැබී ඇති බව ඇය දැන ගන්නා තුරු ගුරුවරිය අපට සැරයටි කරනු ඇත. දෙවන මාසය වන විට, ගැහැණු ළමයින් දඬුවම් ලැබිය යුතු බව පිළිගෙන ඇති අතර, වේවැල් පහර ඔවුන්ගේම යහපත සඳහා සිදු කරන ලදී. ස්වාභාවිකවම, සමහර දක්ෂ ගැහැණු ළමයින් ගුරුවරුන්ගේ සුරතල් සතුන් බවට පත්වේ. පාසැලේ සිටියදී ඔබට කැමති ගුරුවරයෙකු සිටීම හොඳය. ගුරුවරයා ඔබට කැමති නම්, ඇය ඔබව වඩා හොඳින් දැකීමට උනන්දු වනු ඇත. මෙය වැඩිපුර වැඩ කිරීමට සහ සමහර විට නිතර නිතර හෝ දරුණු වේවැල් පහරවල් ඇති කරයි.


මාසෙ නිවාඩුවට සති අන්තෙට ගෙදර ආපු මුල්ම කීපයෙම අක්කා ආසාවෙන් හිටියෙ වේවැල් පහරවල් ගැන දැනගන්න. ඇය මට උසුළු විසුළු කරමින් කියා සිටියේ මගේ යටි පතුලට වේවැල ගසන බවයි. මම ඇයට බොරු කියමින්, වේවැල් පහර දුර්ලභ බවත්, බොහෝ විට, අත්ලෙහි පහරවල් කිහිපයක් ඇති බවත් ඇයට පැවසුවෙමි. ඉන් පසු ඇය විමසීම නැවැත්තුවාය. වරක් ඇගේ යටි පතුලට වේවැල් ගැසීමක් සිදු නොවී, වැඩිහිටි වියට පත් වූ ඇගේ ජීවිතය කළමනාකරණය කිරීම ගැන මම තවමත් ඇය ගැන ඊර්ෂ්‍යා කරමි.


අනෙක් අතට, මම දැන් සිටින තැනට ළඟා වීමට මගේ පිටුපසින් අවම වශයෙන් 300-400 පහරවල් සමඟ එවැනි වේවැල් පහරවල් 30ක් හෝ ඊට වැඩි ප්‍රමාණයක් කර ඇත. මගේ පියා කිසි දිනක මා සමඟ දඬුවම් ගැන කතා නොකළ අතර, මම මගේ පිජාමා ඇඳගත් පතුලේ හෝ හිස් තට්ටම් මත සිදු කළ වේවැල් පහර ගැන මගේ මවට කීවෙමි. කෙසේ වෙතත්, මම සංඛ්‍යාතය අඩු කළේ මම මගේ ඉගෙනීමේ කටයුතු හොඳින් කරන්නේ නැතැයි මගේ මවට සිතීමට හෝ මා වැරදි ලෙස හැසිරෙන බව විශ්වාස කිරීමට මට අවශ්‍ය නොවූ නිසා විය හැකිය. රණ්ඩුවට නිරුවතින් වේවැල් 3ක් ගහපු එක ගැන මම අම්මට කිව්වෙ නෑ. හෝ නිරුවතින් මගේ වෙනත් ඕනෑම වේවැලක් ගැන. පිජාමාවට දෙතුන් වතාවක් වේවැල් පහර දුන් බවත්, බරපතළ වැරදි කිහිපයකට පිජාමාව පහත් කිරීමට සිදු වූ බවත්, නිරුවතට පහරවල් කිහිපයකින් මට වේවැල් පහර දුන් බවත් මම ඇයට කීවෙමි. මට මේ දඩුවම් විඳින්න වෙනවා කියලා දැනගත්තම දුකයි කියලා අම්මා කිව්වත් මම අධ්‍යාපනිකව ගොඩක් හොඳට කරනවා කියලා දැනගත්තම ගුටිකන මට හොඳක් වෙනවා කිව්වා. මාස කිහිපයකට පසු, ඇය කිහිප වතාවක්ම පැවසුවේ අප කුඩා කාලයේ අපට වේවැල් පහර නොදීමේ වැරැද්ද ගැන ඇය සහ තාත්තා සාකච්ඡා කළ බවයි.


කඳවුරු කාලය අවසන් වන විට, සියලුම ගැහැණු ළමයින් පාහේ සදහටම ගෙදර යාම ගැන දුක් වූහ. වැඩකට නැති ශිෂ්‍ය කණ්ඩායමක සිට ඉහළ දස්කම් දක්වන සිසුන් දක්වා අපව වෙනස් කිරීමට උත්සාහ ගත් උසස් තත්ත්වයේ කැපවූ ගුරුවරුන් (ඒ හා සමානව දක්ෂ ගුරුවරුන්) කණ්ඩායමක් ඉතිරි කිරීම ගැන අපට කණගාටු විය. ඒ වන විට, තම පතුලේ ඇති කම්මැලිකමට දඬුවම් කිරීමට ගුරුවරුන් උත්සාහ කිරීම ගැන ගැහැණු ළමයින් කෘතඥ විය. වේවැල් පහරවල්වල වාර ගණන සහ බරපතලකම සැලකිල්ලට ගත් විට, කිසිවෙකු ගුරුවරුන්ට වෛර නොකිරීම පුදුම සහගතය. හොඳම කොටස නම් අපි සහ ගුරුවරුන් සාර්ථක වී අපගේ ඉලක්ක කරා ළඟා වීමයි.


මම මගේ උසස් පෙළ ප්‍රශ්න පත්‍රවලට පෙනී සිටි පසු, මම හොඳින් කළ බව දැනගෙන විශ්වාසයෙන් ගෙදර පැමිණියෙමි. ප්‍රතිඵල නිකුත් වන තුරුත් ශ්‍රී ලංකා තාක්ෂණ ආයතනයේ මගේ උපාධි අධ්‍යයන කටයුතු ආරම්භ කරන තුරුත් තවත් මාස 6ක් නිවසේ සිටීමට සිදු විය. ඒ කාලේ මගේ නංගි හිටියේ පේරාදෙණිය විශ්වවිද්‍යාලයේ විශ්වවිද්‍යාල නේවාසිකාගාරයේ. ඉතින් මට අවුරුදු 20ක් වුණාට ගෙදර එකම ‘ළමයා’ මමයි. මත්පැන් පානය කර මිතුරන් සමඟ සාද පැවැත්වීම ගැන මගේ මව මට අවවාද කළ දිනය මට තවමත් මතකයි මම වැරදි ලෙස හැසිරුණහොත් හෝ ඔවුන්ට අගෞරව කළහොත් අම්මා මට හොඳටම සැරයටි කරන බවට ඇය සහ තාත්තා එකඟ වූ බව පවසමින්. මා නිවසට පැමිණීමට සතියකට පමණ පෙර ඔවුන් නිවසට ගෙන ආ අඩි 3ක වේවැලක් පවා ඇය මට පෙන්නුවාය. ඇය මට දැඩි ලෙස හැසිරෙන ලෙස පැවසූ අතර ඇය හෝ තාත්තා මා දඬුවම් ලැබිය යුතු යැයි සිතන්නේ නම් ඇය මට නිරුවතින් වේවැල පහර දෙන බව පැවසුවාය. කඳවුරේ වේවැල් පහරවල් දරුණු නොවන බව ඇයට හැඟුණු නිසා, ඇය මට කීවේ මා වැරදි ලෙස හැසිරුණහොත්, මට ලැබෙන අවම පහර දොළහක් වන අතර, මගේ සාය උස්සා, මගේ වළලුකර දක්වා පහළට ඇද දැමූ පහරවල් වේ. මේකෙන් මාව ටිකක් රතු වුනාට, ඒ වෙනකොට මට වේවැල් පහරක් එල්ල වෙලා තිබුනා කියලත් මම දැනගෙන හිටියා. ඒවගේම අම්මට වඩා වයසින් අඩු ගෑණුන්ගෙන් ඇදුම් ඇතුව සහ නැතුව නොයෙක් සැරේ වේවැල් පහරවල් වලට ලක් වුනාට පස්සේ, අම්මා මට නිරුවතින් වේවැල් පහරක් දුන්නත්, අම්මාගේ අතේ වේවැල පහරක් එල්ල කරන්න මට ලැජ්ජාවක් දැනුනේ නැහැ. කඳවුරේ මගේ විනය පුහුණුවට ස්තූතිවන්ත වෙමින් මම ඉතා ගෞරවාන්විතව පැවසීමට සතුටු වෙමි, මගේ මවට අවුරුදු 20 ක් වයසැති මගේ පතුලේ වේවැලක් යෙදවීමට එකදු අවස්ථාවක්වත් නොතිබුණි. මට මතකයි මට පුදුමයි ඇය මා කුඩා කාලයේ ඒ ආකාරයෙන් මට වේවැල් පහර දී මාව ඉගෙනීමට ගත්තේ නම්, මට පාඩම් කඳවුරට ගොස් මීට වඩා දරුණු ලෙස පහර දීම වළක්වා ගත හැකිව තිබුණි. වසර ගණනාවක් පුරා, එම කතාවෙන් පසු, මගේ මව විසින් නිරුවතින් වේවැල් පහර දීම ගැන මම සිහින මැවූ බව මම පිළිගත යුතුය.


කඳවුරේදී මට ලැබුණු වේවැල් පහරවල් මම කවදාවත් භුක්ති වින්දේ නැහැ. අදටත් මම සැබෑ ජීවිතයේ වේවැල් පහරවල් වලට අකමැතියි. කෙසේ වෙතත්, මම මනඃකල්පිත කරන්නේ නිරුවත් කර වේවැලෙන් ඇනීම ගැන ය.


කුඩා දරුවන්ට වේවැල් පහර දීමට මා තවමත් විරුද්ධ වුවත්, අවුරුදු 18 න් පසු ගැහැණු ළමයින් හා පිරිමි ළමයින් ගෞරවනීය සහ ඉහළ කාර්ය සාධනයක් ඇති වැඩිහිටියන් බවට පත් කිරීම සඳහා ආදරණීය වැඩිහිටියන් විසින් වේවැල් පහර දිය යුතු බව මම තරයේ විශ්වාස කරමි. මගේ පතුලට වේවැල් ගසා තිබීම ගැන මම සතුටු වෙමි, එය මා අනුකූල සහ සාර්ථක පුද්ගලයෙකු බවට පත් කරයි. නිරුවතින් වේවැල් පහරවල් වැනි ප්‍රශ්න ගැන දැන දැනත් මා කඳවුරට යැවීමට මගේ දෙමවුපියන් තීරණය නොකළේ නම්, මගේ වැඩිහිටි වියේදී මම අඩු ඵලදායි හා තරමක් බාධාකාරී පුද්ගලයකු බවට පත්වීමට ඉඩ තිබුණි.

No comments:

Post a Comment